Απαντήσεις σε μερικά λάθη των «μαρτύρων του Ιεχωβά»

1. «Οι μάρτυρες του Ιεχωβά» κηρύττουν κι επιθυμούν να μπούνε στη Βασιλεία

του Θεού, αλλά…
Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, «δεν μπορεί κάποιος να μπει στη Βασιλεία του Θεού αν δεν γεννηθεί άνωθεν» (Ιωάν. Γ΄ 3). Οι «μάρτυρες» λένε δεν είναι σπουδαία η αναγέννηση. Μόνο οι 144.000 είναι αναγεννημένοι και κοινωνούν με το Σώμα και Αίμα Χριστού. Ο Χριστός όμως θεωρεί επείγουσα και απαραίτητη την αναγέννηση για την είσοδο στη Βασιλεία του Θεού, γι’ αυτό την κήρυξε αμέσως στον Νικόδημο και τόνισε (Ιωάννης ΣΤ΄ 54) «όποιος δεν τρώει και πίνει το αίμα μου δεν θα τον αναστήσω για την αιώνια ζωή…»

2.    Οι «Μ.Ι.» έχουν πλήρη πίστη στους αρχηγούς τους παρόλο που επανειλημμένα τους προφήτεψαν λάθος

Προφήτεψαν αρχικά ότι ο Χριστός θα ρθει το 1874 («Καταλλαγή»).
Μετά το 1914 (Παράδεισος σελ. 174). Αργότερα προφήτευσαν για το 1918 (Βιβλ. Τετ. Μυστ.) και τελευταία για το 1975 (Ξύπνα 8.4.67…) Ακόμη ο Χριστός δεν ήρθε…

3.    Γιατί οι «Μ.Ι.» έχουν τυφλή εμπιστοσύνη στους ηγέτες τους;

Στο έντυπό τους «Άγγελος της Λαοδίκειας» σελ. 15 γράφουν: «Μπορούμε να ονομάσουμε τις Γραφικές Μελέτες μας Αγία Γραφή. Αν κάποιος διαβάζει μόνο την Αγία Γραφή, η πείρα μας δίδαξε ότι αυτός σε 2 χρόνια θα πάει στο σκότος… Αν κάποιος διαβάζει μόνο τις Γραφικές μας Μελέτες και δε διαβάζει καμιά σελίδα Αγ. Γραφής αυτός θα είναι στο φως, στο τέλος των 2 ετών, γιατί έχει το φως των Γραφών».
Συμπέρασμα: οι «Μ.Ι.» πιστεύουν και μελετούν τυφλά τις θεωρίες τους παρότι την Αγ. Γραφή. Τους δείχνουμε ξεκάθαρα τι λέει το Ευαγγέλιο, αλλά δεν πείθονται, γιατί πιστεύουν τη διδαχή του «φρόνιμου δούλου» δηλ. στη διδαχή των ανθρώπων.
Παραδείγματα: 1) Λένε: «οι πιστοί της Π.Δ. πχ. ο Αβραάμ, ο Ισαάκ θα είναι στην επίγεια βασιλεία». Τους υπογραμμίζουμε τι λέει ο Χριστός Ματθ. Ζ΄ 11 «… θέλουσι καθίσει με τον Αβραάμ και Ισαάκ στη Βασιλεία των ουρανών». Αγνοούν τι λέει ο Λόγος του Θεού… 
2) Τους λέμε η Εκκλησία δεν είναι οργάνωση, αλλά Σώμα Χριστού Α΄ Κορ. ΙΒ΄ 27. Η Εκκλησία δεν διακονείται από το «φρόνιμο δούλο», ούτε από τις 144.000 αλλά από τις 5 διακονίες που έθεσε ο Χριστός Εφ. Δ΄ 11, 12. Το Ευαγγέλιο δεν μιλάει πουθενά για οργάνωση.
3) Τους λέμε «ο όχλος πολύς» (Αποκ. Ζ΄ 9) δεν είναι στη γη, αλλά στον ουρανό. Γιατί; Γιατί ο «όχλος πολύς» στέκεται ενώπιον του θρόνου. Που είναι ο θρόνος; Ο θρόνος είναι στον ουρανό (Αποκ. Δ΄ 2).  
4) Τους ρωτάμε, πού λέει η Αγία Γραφή ότι μόνο οι 144.000 θα κοινωνούν με το Σώμα και αίμα του Χριστού και πως απαριθμούνται παγκόσμια; Απαντούν: Το κανονίζει «ο φρόνιμος δούλος».

4.    Υποτιμούν και ταπεινώνουν τον Ιησού Χριστό

Θεωρούν τον Ιησού ως τον Αρχάγγελο Μιχαήλ (Παράδεισος σ. 170) ή ένα θεό. Λένε, δεν είναι, ο Θεός. Η Γραφήόμως λέει για τον Ιησού «ούτος είναι ο αληθινός Θεός…» Α΄ Ιωάν. Ε΄20. «Ο Χριστός ο ών επί πάντων Θεός ευλογητός εις τους αιώνας» Ρωμ. Θ΄ 5…

5.    Να τιμάμε τον Χριστό όπως τον Πατέρα;

Όχι λένε οι «μάρτυρες» γιατί ο Χριστός είναι το α΄ κτίσμα…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Λόγος του Θεού λέει: Ιωάννης Ε΄ 22 – 24 «… Να τιμώσι πάντες τον Υιόν καθώς τον Πατέρα…»

6.    Λυπόμαστε που «βλασφημούν» το Άγιο Πνεύμα

Βλασφημώ σημαίνει βλάπτω τη φήμη (= δόξα). Ενώ το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός, λένε ότι είναι η ενεργός δύναμη του Θεού. Ο Λόγος του Θεού λέει ότι το Άγιο Πνεύμα είναι πρόσωπο, Θεός: Πράξεις Ε΄ 3 – 5. Σύγκρινε Πράξεις ΚΗ΄ 25 με Ησ. ΣΤ΄ 9.    Εφεσ. Δ΄ 4, 6    Β΄ Κορ. ΙΓ΄ 13   Ματθ. ΚΗ΄ 19… Μην ξεχνάς , ότι όποιος βλαστημήσει το Χριστό θα συγχωρεθεί «όποιος βλασφημήσει το Άγ. Πνεύμα δεν θασυγχωρεθεί» Ματθ.ΙΒ΄31-32.

7.    Γιατί δεν πρέπει να λεγόμαστε «μάρτυρες του Ιεχωβά» αλλά χριστιανοί;

Στην Π. Διαθήκη μόνο 3 φορές αναφέρεται «σεις είστε μάρτυρές μου» Ησ. ΜΓ΄ 10, 12 και ΜΔ΄ 8. Ποιος το λέει; Ο Χριστός. Στο Ησ. ΜΓ΄ 11 λέει «εγώ είμαι ο Σωτήρας». Στο Ησ. ΜΔ΄ 6 λέει: είμαι ο «πρώτος και ο έσχατος». Ποιος έχει τους παραπάνω τίτλους; Ο Χριστός. Ούτε ένας πιστός στην Π.Δ. και Κ.Δ. λέει ότι είναι «μάρτυρας του Ιεχωβά».
Στην Κ. Διαθήκη, ο Χριστός όχι ο Πατέρας, λέει είστε μάρτυρές μου Πρ. Α΄ 8… Πολλοί απόστολοι είπαν είναι μάρτυρες – απόστολοι Χριστού: Πρ. Ε΄ 32   Φιλ.  Α΄ 1  Α΄ Τιμ. Α΄ 1   Α΄ Πέτρου α΄ 1… Άρα, πρέπει να λεγόμαστε μάρτυρες Χριστού, ή Χριστιανοί (Πραξ. ΙΑ΄ 26). «Αν πάσχεις ως χριστιανός» (Α΄ Πέτρου Δ΄ 16. Αν ονειδίζεσθεγια το όνομα του Χριστού είσθε μακάριοι (Α΄ Πέτρου Δ΄ 14).

8.    Γιατί είναι λάθος και υποτιμητικό να αναφέρουμε το Όνομα του Θεού «Ιεχωβά»;

Στην Π.Δ. οι «Εβδομήκοντα» Εβραίοι δάσκαλοι μετέφρασαν το 275πΧ. τη λέξη ΓΧΒΧ με τη λέξη «ΚΥΡΙΟΣ».
Στα παραπάνω συμφωνούν οι «μάρτυρες» βλέπε «Η αλήθεια που οδηγεί στην αιώνια ζωή» σελίδα 8. Κι όμως αν και πιστεύουν  ότι δεν προφέρουν σωστά το Όνομα του Θεού… το διακηρύττουν με φανατισμό.
Οι Μασορίτες πρόσθεσαν στο «τετραγράμματο» φωνήεντα από το όνομα του Θεού Αδωνάϊ και έτσι σχηματίστηκε το όνομα Ιεχωβά. Το 1518 για πρώτη φορά ο Άγγλος Γαλατινός διακήρυξε το όνομα «Ιεχωβά».
Ποιος Πέτρος θα ήθελε να τον φωνάζουν Πάτρης! Ποια Χαρά θα ήθελε να την ονομάζουν Χήρα; Εννοείται αλλάζοντας τα φωνήεντα μέσα στα ίδια σύμφωνα αλλάζει το νόημα. Είναι τουλάχιστο ασέβεια… να επιμένουμε ότι σίγουρα το όνομα του Θεού είναι «Ιεχωβά» και να ειρωνευόμαστε τους άλλους που με δέος επικαλούνται το Θεό Πατέρα.

9.    Το όνομα «Ιεχωβά» ούτε ο Χριστός ούτε οι απόστολοι το διέδωσαν.

Χριστός: Λουκάς ΙΑ΄ 2  Όταν προσεύχεστε λέγετε «πάτερ ημών…», Ιωάννης Κ΄ 17 «Ανεβαίνω στον Πατέρα μου και Πατέρα σας…
Απόστολοι: Α΄ Κορινθ. Η΄ 6 «Εις ημάς είναι εις Θεός ο Πατήρ», Β΄ Τιμ. Α΄ 2  «Χάρις έλεος ειρήνη από Θεού Πατρός».

10. Στην Κ.Δ. υπάρχει το όνομα Γιαχβέ;

Στην Π.Δ. οι «Εβδομήκοντα» Εβραίοι δάσκαλοι μετέφρασαν το 275πΧ. τη λέξη ΓΧΒΧ με τη λέξη «ΚΥΡΙΟΣ».
Στην Κ.Δ. οι Απόστολοι και ο Χριστός δίδαξαν, κήρυξαν και δεν χρησιμοποίησαν τη λέξη – όνομα ΓΧΒΧ, αλλά τις λέξεις «Κύριος, Θεός, Πατέρας». Ακόμη και σε εδάφια της Π.Δ. το όνομα «Γιαχβέ» μεταφράστηκε ως Κύριος π.χ. Δευτερ. ΣΤ΄ 5 = Λουκάς Ι΄ 27 «θέλεις αγαπά Κύριο το Θεό σου…» Ησ. ΣΤ΄ 1 = Ιωάννης Ιβ΄ 41 «είδον τον Κύριο καθήμενον επί θρόνου…»
Τους πρώτους αιώνες το όνομα «Γιαχβέ» δεν ήταν γραμμένο στη Κ.Δ.Το αναγνωρίζουν και οι «μάρτυρες» αλλά λένε ότι ο Χριστός «φανέρωσε το όνομα του Θεού και έτσι το δίδαξε». Ο Χριστός φανέρωσε το όνομα του Θεού δηλ. την προσωπικότητα, υπόσταση… του Θεού Πατέρα. Δεν φανέρωσε τη λέξη -  όνομα «Γιαχβέ».

11. Πως επικαλούμαστε το Θεό;

Αν είμαστε αναγεννημένα παιδιά Του, τότε πρέπει να Τον αποκαλούμεΠατέρα… Ρωμ. Η΄15 «κράζομεν Αββά ο Πατήρ»… Το τόνισε ο Χριστός με το «Πάτερ ημών…». Ποιος άλλωστε καλεί τον πατέρα του με τ’ όνομά του;

12. Τι έγινε το 1914; Ήρθε ο Χριστός;

Οι «μάρτυρες» λένε ότι το 1914 ήρθε αόρατος ο Χριστός (Παραδόσεις σελ.174) και εγκαθιδρύθηκε η βασιλεία του Θεούστον ουρανό. Έγινε ανάσταση των νεκρών της Εκκλησίας, του «Μικρού Ποιμνίου». Έγινε ανάσταση των 144.000 και πήγαν στον ουρανό. Ένα μικρό υπόλοιπο, περίπου 10.000 δεν αρπάχτηκε στον ουρανό, παρέμεινε στη γη και συνεχίζει την ηγεσία. (Σκοπιά 1966 σελ. 239).
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αν έγινε η ανάσταση των 144.000 θα έπρεπε να γίνει και η μετα- μόρφωση των ζωντανών πιστών Α΄ Θεσ. Δ΄ 16 – 17. Τέτοιο μεγάλο Γεγονός δεν έγινε και ούτε ειπώθηκε. Επίσης μετά την Αρπαγή της Εκκλησίας ακολουθεί η Β΄ Έλευση του Χριστού με συγκεκριμένα γεγονότα που αναφέρει ο Χριστός στο Ματθ. ΚΔ΄ ο Παύλος στην Α΄ και Β΄ Θεσ. και ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη από το ΣΤ΄ κεφάλαιο έως και ΙΣΤ΄. Όταν ρθει ο Χριστός θα τον δει «πας οφθαλμός» Αποκ. 1: 7.
Ο διάβολος ακόμα δεν έπεσε στη γη (Αποκ. ΙΒ΄ 9). Θα προηγηθούν τα γεγονότα έως το ΙΒ΄ κεφ. της Αποκ. και μετά… Εξ’ άλλου σε ποια προφητεία στηρίζονται οι «μάρτυρες» ότι έγινε Βασιλεία του Χριστού στον ουρανό;

 13. Ποιοι είναι οι 144.000 και ποιοι ο «πολύς όχλος»;

Οι «μάρτυρες» λένε ότι οι 144.000 είναι η Εκκλησία του Χριστού, η Νύφη Του που ζει στον ουρανό. Αυτοί είναι οι «μάρτυρες» από την Πεντηκοστή έως το 1914, που αόρατα ήρθε ο Χριστός και τους ανέστησε σε ουράνια ζωή. Σήμερα στη γη υπάρχουν περίπου 10.000 και λέγονται «μικρό ποίμνιο», ή «πιστός και φρόνιμος δούλος».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η Αγ. Γραφή μας λέει (Αποκ. 7: 1 – 8) ότι οι 144.000 είναι δούλοι του Θεού από κάθε φυλή του Ισραήλ (12χ12.000). Στο 7ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης τους βλέπουμε στη γη και στο 14ο κεφ. στον ουρανό. Είναι Ισραηλίτες που θα πιστέψουν μέσα στη Μεγάλη Θλίψη. Το «μετά ταύτα είδον» (Απ. 7: 1) εννοεί την ολοκλήρωση των 6 σφραγίδων (κρίσεων) που δεν έγιναν αλλά θα γίνουν στη περίοδο της Μ. Θλίψης όπως περιγράφεται στην Αποκ. από το ΣΤ΄ έως ΙΣΤ΄ κεφάλαια.
Συμπέρασμα: Οι 144.000 θα είναι Ισραηλίτες που στο μέλλον, στη Μεγάλη Θλίψη θα πιστέψουν στο Θεό κι όχι οι «μάρτυρες…» που «πήγαν!» στον ουρανό το 1914!

 14. Λένε «Ο άνθρωπος δεν έχει μέσα του ψυχή».

Λένε οι «μάρτυρες» ότι η ψυχή είναι ο άνθρωπος και δεν είναι κάτι ξεχωριστό από το σώμα. Μετά το θάνατο δεν υπάρχει ψυχή. 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Άλλο ψυχή, άλλο σώμα, άλλο πνεύμα.
Γεν. ΛΕ΄ 18 «Ενώ παρέδιδε την ψυχή, διότι απέθανε…»
Α΄ Βασ. ΙΖ΄ 21, 22 «… επέστρεψε η ψυχή του παιδάριου εντός αυτού και ανέζησε».
Πραξ. Κ΄ 10 «Η ψυχή του είναι μέσα του».  Πραξ. Ε΄ 5, 10 «Ξεψύχισε».
Α΄ Θεσ. Ε΄ 23 «… Να διατηρηθεί το πνεύμα σας, η ψυχή σας, το σώμα αμέμπτως…»

15.   Η γη μας θ’ αλλάξει; Θα γίνει η Βασιλεία του Θεού αιώνια στη γη;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι, η γη θ’ αλλάξει. Θα γίνει η βασιλεία του Θεού στη γη αλλά μόνο για χίλια χρόνια. Όχι αιώνια, όπως τονίζουν οι «μάρτυρες». Ησ. να΄ 1 – 3 «θέλει κάμει την έρημον… ως παράδείσον…»    Αποκ. Κ΄ 4, 6 «… θα βασιλέψουν χίλια έτη». Αιώνια θα γίνει η Βασιλεία του Θεού «στον νέο ουρανό και νέα γη, διότι ο πρώτος ουρανός και η πρώτη γη παρήλθε…» Αποκ. κα΄ 1,   Ησ. ΞΕ΄ 17,   Β΄ Πέτρου Γ΄ 13.

16. Λένε: «Θα ζήσουμε αιώνια στη γη».

Λένε:  Ησαϊας ΜΕ΄ 18 «… έπλασε την γη να κατοικείται».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι, ο Θεός έπλασε τη γη να κατοικείται, αλλά δεν λέει αιώνια.
Λένε: Ψαλμός ΛΖ΄  «Οι δίκαιοι θέλουσι κατοικεί στη γη… εις τον αιώνα».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τι εννοεί εις τον αιώνα;  Αιώνια; ΟΧΙ. Παραδείγματα: Ιεζ. ΛΖ΄ (εδ. 25) «… ο Δαβίδ ο δούλος μου θα είναι άρχων αυτών εις τον αιώνα». (Εδ. 26): «θέλω θέσει το αγιαστήριον μου εν μέσω αυτών εις τον αιώνα».  Α΄ Χρον. ΚΗ΄ 4 «έκλεξε ο Κύριος εμέ (Δαβίδ) να είμαι βασιλεύς στον Ισραήλ εις τον αιώνα».
Α΄ Βασ. Θ΄ 3 «Αγίασα τον οίκο τούτο … δια να θέσω εκεί το όνομά μου εις τον αιώνα».

17. Δεν πρέπει να πηγαίνουμε στο Στρατό;

Οι «μάρτυρες» στηριγμένοι στο «ου φονεύσεις» λένε ότι ο χριστιανός δεν πρέπει 
να πάει στον Στρατό.
Απάντηση: Το «ου φονεύσεις» το ήξερε ο Δαβίδ, ο Ιησούς του Ναυή… και πήγαν στο πόλεμο. Είχαν στρατό. Άλλο είναι να πάρεις ένα μαχαίρι ή ένα όπλο και να σκοτώσεις… κι άλλο είναι να πας στο Στρατό υποτασσόμενος  στην Πολιτεία, στις εξουσίες του κράτους.«Αι εξουσίαι υπό του Θεού είναι τεταγμέναι». Ρωμ. ιγ΄ 1  Α΄ Πέτρου β΄ 13 – 17.
Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος δεν είπε στους στρατιωτικούς να φύγουν από το στράτευμα Λουκάς γ΄ 14. Ούτε ο Πέτρος είπε στον λοχαγό – εκατόνταρχο Κορνήλιο (Πράξεις Ι΄ 1 – 48) να σταματήσει να είναι εκατόνταρχος…

 Χ.Ι.Σ.